Pzt

19

Mar

2012

Led Işıklı Kitap Okuma Tahtası

Led ışıklı kitap okuma lambası

Evet arkadaşlar sorunumuz "Karanlık ortamlarda kitap okumak." Elektrikler gitti veya çok karanlık demek yok artık. Bu ürünler sayesinde bu soruna resimlerde görüldüğü gibi profesyonel ürünler alabileceğiniz gibi Fernando Muslera isimli ziyaretçimizin yaptığı gibi bir tasarım yapabilirsiniz. Daha önce sizlerle  Kitap Okuma Lambası olarak paylaştığımız yazımıza benzer ürün proje örneği, video ve resimli ayrıntıları için BUYRUN DEVAM EDELİM.

ne-nasil.net
karanlıkta kitap okuma

Karanlık ortamlarda kitap okumak çoğu zaman işkencedir. Işığın yeterli olmadığı durumlarda gözler zarar görürken ışığı kapatmak zor gelir insana.

Toplu yerde kalıp (öğrenci yurt vb.)  karanlık ortamda ödev yapmak veya kitap okumak isteyenler için geliştirlmiş ergonomik ve estetik bir çözüm.

vat19.com sitesinden satın alabileceğiniz profesyonel tasarımları mevcut iken evde kendinizde zorlanmadan yapabileceği bir tasarım.

karanlık ortamlarda kitap okuma lambası
karanlık ortamlarda kitap okuma lambası
kitap okuma gözlüğü
kitap okuma gözlüğü

Kitap ölçülerine sahip bir tahta kutu etrafına 15-20 adet led diyotu pararel bağlayarak veya gözlük çerçevelerine iki adet parlak led diyot montaj ederek kendi ürünlerinizi yapabilirsiniz.

 

Kolay gelsin......    cyborgte[a]m

 

Yorum yazın

Yorumlar: 79

  • #1

    sevde (Pazartesi, 19 Mart 2012 21:29)

    arkadaşlar malzemeleri ve yapılışı hakkında ayrıntılı bilgi verebilir misiniz?

  • #2

    Zeynel (Çarşamba, 21 Mart 2012 08:15)

    evet arkadaşlar ayrınntı çok az ?

  • #3

    merve (Perşembe, 22 Mart 2012 16:57)

    bayıldm tek kelimeyle harikaaaaaaaaa çok güzelllll bunu yapcam kaç aldımı bildrirm

  • #4

    esra (Pazar, 25 Mart 2012 09:53)

    ewt ayrıntılı anlatırmısınız???

  • #5

    Sariye (Pazartesi, 26 Mart 2012 20:29)

    Arkadaslar aladigim kadariyla bir gozlugun yan tarafina isik yerlestirilecek ve onun sayesinde kitaplari daha zevkli okuyacagiz.bilmem anlatabildim mi

  • #6

    alp (Pazartesi, 26 Mart 2012 21:01)

    hoca bayıldı süper mutlaka yapın

  • #7

    aşıksııınnnn (Salı, 27 Mart 2012 13:44)

    bunu ben yaptım simdi kullanıyorum çokda güzel
    we yararlı

  • #8

    melike (Çarşamba, 28 Mart 2012 19:35)

    güzelllllllll ama yapılışı ve malzmesi yokkk kiiiiii

  • #9

    gülseren (Cuma, 30 Mart 2012 19:05)

    süperrrrrrrrrr bişy bu ya hocada çok begendi

  • #10

    esra (Cumartesi, 31 Mart 2012 09:00)

    ayrıntılar yokkı yapan birisi ayrıntılı anlatabilirmii

  • #11

    123 (Pazartesi, 02 Nisan 2012 18:34)

    güzel ve mantıklı

  • #12

    gizem (Pazartesi, 02 Nisan 2012 23:00)

    arkadaşlar yapılışı veya malzemeleriyle ilgili bilgi verebilirmisinz :/

  • #13

    muhammet (Salı, 03 Nisan 2012 15:38)

    çooooooooooooooooooookgüzel bayıldim

  • #14

    eda (Salı, 03 Nisan 2012 21:43)

    hoca çok beğendi ve 100 verdi size kolay gelsin

  • #15

    Ataberk (Çarşamba, 04 Nisan 2012 11:24)

    Süper Yapmalıyım artık hoca 100 vermesse yuh :D

  • #16

    eylem (Çarşamba, 04 Nisan 2012 13:34)

    yaaaaaa süper yaa yapıp verim hocayyaaa ksein 100 garanti gençlik

  • #17

    Enes (Çarşamba, 04 Nisan 2012 18:20)

    Çok güzel bir proje.Bne çok beğendim.Müthiş olmuş.

  • #18

    sevgi (Çarşamba, 04 Nisan 2012 19:40)

    tabi parası olanlar için süper sadece para sorun değil ki aklın olması gerek...

  • #19

    yasemin (Perşembe, 05 Nisan 2012 13:51)

    alemin kralın da da var bu

  • #20

    yasemin (Perşembe, 05 Nisan 2012 13:59)

    eğer yapım kuşağını okuduysan orada öğrenci kopya edinmemeli yazıyor canııım

  • #21

    harun demir (Perşembe, 05 Nisan 2012 14:43)

    yasemine katılıyomm

  • #22

    Emre (Pazar, 08 Nisan 2012 16:05)

    ow süper yapmalıyım

  • #23

    mehmet (Pazartesi, 09 Nisan 2012 16:08)

    ya muhteşem hoca isin verirse yapacağım 100 ü de alacağım

  • #24

    feride (Pazartesi, 09 Nisan 2012 16:25)

    çok ama çok kötu bunu yapan delidir.........................................

  • #25

    feyza (Pazartesi, 09 Nisan 2012 16:29)

    harun yasemin bulamayanlar bulamıyo

  • #26

    feyza (Pazartesi, 09 Nisan 2012 16:34)

    feride sana katılmıyorum bu bence cok gözel ve işimize yarar

  • #27

    Fernando Muslera (Pazartesi, 09 Nisan 2012 16:44)

    İşe yarar bi şey .d hüray

  • #28

    cemre (Perşembe, 12 Nisan 2012 16:43)

    bence grp bişy ama tbii ypn yapmş artk ne dnr ki! bence ypmı çok zor... :(

  • #29

    merve (Perşembe, 12 Nisan 2012 22:00)

    led ışık nerden bulurum????

  • #30

    emirhan (Pazar, 15 Nisan 2012)

    malzeme ve yapılışı yazılırsa iyi olur

  • #31

    şevval (Çarşamba, 18 Nisan 2012 18:34)

    mükemel bi proje çk bğndm

  • #32

    abcçdefgğhıijklmnoöprsştuüvyz (Cuma, 20 Nisan 2012 10:49)

    çok güzelçok beğendim yapanların eline sağlık yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • #33

    meri (Perşembe, 26 Nisan 2012 14:46)

    çok güzelmiş ben yaptım ve öğretmenim beğendi

  • #34

    burhan (Cuma, 27 Nisan 2012 17:21)

    cok begendim harika

  • #35

    ceren (Pazar, 29 Nisan 2012 09:47)

    haklısınız muhteşem birşeymiş bu bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • #36

    peloş (Salı, 01 Mayıs 2012 14:30)

    Ya resimden anladığım kadarıyla;;
    Led ışıklar alcaksınız
    bi tahta parçası bulcaksınız
    o led ışıkları üstüne yapıştırcaksınız
    son olarak kitabı tahtaya tutturmak için hani resimde gördüğünüz şey var ya onun adını unuttum ondan alıp kitabıda tutturusnz..Ben öle yaptım çürkü hocada beğendi şahsen.

  • #37

    safdsa (Cuma, 04 Mayıs 2012 18:44)

    harikaa. bunu hemen yapmalıyım,ama yaparken led ışık yerine küçük elfenerleri deniyecem . Sizde yapabilirsiniz ;))

  • #38

    ceren (Cumartesi, 05 Mayıs 2012 15:46)

    bende yaptım hoca 100 verdiiiiiiiiiiiiiiii hatta 200 verecektiki olmazdı

  • #39

    hasan (Pazar, 06 Mayıs 2012 11:32)

    arkadaşlar gidin bir elektrikciye led alın bu ledi kitap ölçülerindeki tahtaya ledeleri döşeyin

  • #40

    serhat (Pazar, 06 Mayıs 2012 19:29)

    of hoca anlıo hergün b uraya bakıomuş

  • #41

    sera (Pazartesi, 07 Mayıs 2012 13:33)

    bence tek kelimeyle mükemell

  • #42

    merve (Pazartesi, 07 Mayıs 2012 19:01)

    HARİKA.YAAAAAAA yaptım yarın göstericem

  • #43

    sena (Pazartesi, 07 Mayıs 2012 19:30)

    harika. yaptım ve yarın öğretmene göstercem :D:d

  • #44

    salih açıkgöz (Salı, 08 Mayıs 2012 21:31)

    irenç olmuş cingare çıkarmışşş

  • #45

    derya.5353 (Perşembe, 10 Mayıs 2012 18:59)

    bence çok güzel fakat bu nasıl yapacağız . çok palıya kaçar :d -_-.

  • #46

    damla (Pazartesi, 14 Mayıs 2012 14:11)

    e e e e işte benim ki kadar güzel olmasada işte neyse

  • #47

    mustafa (Pazartesi, 14 Mayıs 2012 20:39)

    çok kolay ya 1. yi yapamayan 2.ciyi yapsın gözlüğün yan tarafına bazı marketlerde satılan el fenerinden 2 tane alsın onu gözlüğün iki tarafınada yapıştırsın ya çok basit.

  • #48

    mustafa (Pazartesi, 14 Mayıs 2012 20:40)

    en fazla 5 tl tutar ya

  • #49

    irem yıldırım (Salı, 15 Mayıs 2012 18:50)

    bence çok güzel deil yani çoq kötü boq gibi ben bunu öğretmene hayatta yapıp göstermem

  • #50

    tuğçe selim (Pazar, 20 Mayıs 2012 12:07)

    çook çook çook çook çook çook çook çook çook çook çook çook çook çook çoook çoook çooooook süper OlmuŞ :D tamam SakiniM !!



    -bune laan booq gibii .s

  • #51

    123456789 (Pazartesi, 21 Mayıs 2012 13:42)

    çokkkkkkkkkkkkk begendim hemen yapıcam ve yarın vericem inşallah 100 alırım sizin projenize güveniyorum herhes bunu yapmalı bence:):):)

  • #52

    Meryem (Salı, 22 Mayıs 2012 16:05)

    Yaa arkadaşlar nasıl yapıldığını ve malzemeleri sölermisinizz

  • #53

    sultan (Pazar, 11 Kasım 2012)

    çok gözel olmuş

  • #54

    aide (Pazartesi, 03 Aralık 2012 13:12)

    ayrıntısı ve ne zaman nerede kim tarafından bulunmuş???????????

  • #55

    selahadın (Pazartesi, 03 Aralık 2012 16:55)

    hiç birşey anlamadım

  • #56

    asdf (Pazartesi, 24 Aralık 2012 19:23)

    ben yapıcam inşgüzel olur ve 100 alırım

  • #57

    poyraz (Pazartesi, 14 Ocak 2013 18:00)

    çook güzel ama led ışıkı sayfa değişirken göstermez ben başka türden yapcam

  • #58

    beyza (Çarşamba, 16 Ocak 2013 15:30)

    coooooooooook begendimmmmm

  • #59

    arif (Pazar, 17 Mart 2013 12:39)

    ben bunu yaptım hoca bi puan wermedi yapmayın bence çok masrflı

  • #60

    gfdvdbv (Salı, 19 Mart 2013 14:39)

    led ışıklı kitap okuma projesine ekleme yaparak güzelleştirme arıyoruz lütfennn acil

  • #61

    merve nisa (Salı, 19 Mart 2013 16:11)

    aynısından bizde var hazır oooooooooooooo

  • #62

    zeynepp (Cumartesi, 23 Mart 2013 13:15)

    yaa çokk güzlde bunun nasıl yapıldığı apaçık gö. zükmüyoo keşke biraz ayrıntılı olsa :(((

  • #63

    derya (Cumartesi, 23 Mart 2013 18:12)

    iyide sizin öğretmenleriniz sormuyomu intenete bkn orada var olup olmadığını inceleyn ve eğer yksa öle ypn demiyomu yaa abizmki öle diyodaaa nasıl ne yapcmm

  • #64

    selen (Pazar, 24 Mart 2013 12:09)

    aynı alemin kıralında var ve bence güzel ama hoca anlar benim bulmadığımı

  • #65

    gülbahar (Pazartesi, 25 Mart 2013 15:55)

    çok güzel bir tasarım

  • #66

    seda (Perşembe, 28 Mart 2013 17:45)

    çok zor ya bu beni aşar

  • #67

    ali (Cumartesi, 30 Mart 2013 17:24)

    arkadaşlar mukavva ile yaptım led taktım super oldu bu sitenin sahibine teşekurler 100 aldım :D

  • #68

    merve (Pazartesi, 01 Nisan 2013 16:31)

    led ışıkla devre nasıl oluyo bn yapamadım

  • #69

    merve (Pazartesi, 01 Nisan 2013 18:20)

    yapanlar led ışığı nasıl yaptılar kaç gündür uğraşıom yapamıom.lütfen söleyin led ışığı nasıl yaptınız

  • #70

    _benn_ (Pazar, 07 Nisan 2013 11:29)

    eh işte herkezde akıl var mrifet kulanmasını bilendeee.. ayrıca bu projeye kötü diyenler: bence bu siteye girmemeniz herkez için daha hayırlı :)

  • #71

    Erdem (Pazar, 14 Nisan 2013 15:59)

    Arkadaşlar kitabı tahtaya tutturmak için olan malzemenin adı ne çok lazım acill bilen yazsın

  • #72

    fatma (Çarşamba, 24 Nisan 2013 16:48)

    aynen az bilgi verilmis burda

  • #73

    zeynerp (Pazartesi, 29 Nisan 2013 09:45)

    harilka hoca bayıldı

  • #74

    sezercan (Cuma, 03 Mayıs 2013 16:38)

    aynısının bi degişigini ben yaptım :D

  • #75

    ferdane (Cuma, 17 Mayıs 2013 09:51)

    ehhhhhhhhh iste idare eder

  • #76

    Sanana (Cumartesi, 18 Mayıs 2013 09:29)

    Arkadaşlar bunu bir marangoza da yaptırabilirsiniz.

  • #77

    Kaan (Pazartesi, 20 Mayıs 2013 20:49)

    Harika olmuş öncelikle.

    Devreyi nasıl yapacağız diyene de basit herhangi bir elektrikçiden led ışıkların ucuna lehim açtırarak devreye bağlayabilirsin.

    Ben yaptım ve 100 aldım . Aynısı oldu . Teşekkürler yapalim.net.

  • #78

    Eren (Salı, 21 Mayıs 2013 15:25)

    Bende yaptım hoca beğendi şimdi sergiye cıkacak

  • #79

    cup cake (Cuma, 24 Mayıs 2013 16:21)

    arkadaşlar ya şu led ışıkların yanması için elektrik gerekmiyormu prize takmamız falan mı gerekiyor lütfen biri yorum yapsın acil :((

  • loading