Fri

26

Feb

2010

Silgili Tahta

teknoloji ve tasarım dersi
teknoloji tasarım

Teknoloji tasarım dersi yapım kuşağında tahta silme problemine çözüm yolu bulmak için geliştirilen projenin ayrıntıları için BUYRUN DEVAM EDELİM..

ne-nasil.net
icat buluş
kolay proje yapımları

Öğretmenler tahtayı doldurur öğrenciler yazma telaşına girer ve hamarat şımarık öğrenci profiline sahip (ben örneğin) öğrenciler tahtayı silmek için kapışırlar (ilköğretim için). Kara tahta veya beyaz tahtalar da silgi kaybolduğu zaman selpak kullanarak silmek problem yatarır. Ama her zaman bu şekilde olmaz. İşte arkadaşlarımız tarafından geliştirilen bu proje sayesinde artık silgi kaybolduğu zaman tahta silmek problem olmayacak. Hatta silgiye ihtiyaç kalmayacak.

 

Tahtanın yan taraflarına silginin tahta üzerinde aşağı-yukarı hareketini gerçekleştirmek için şekilde görüldüğü gibi hareketli ray mekanizması montaj ediyoruz. Tahtayı sabit olarak kullanmak istiyorsak duvara takmak için arka tarafına duvar askı kısmını montaj ediyoruz. Silgiyi tahtanın genişliği boyutunda sünger kullanarak temin ediyoruz.

Write a comment

Comments: 202

  • #1

    jfn (Sunday, 28 February 2010 19:02)

    güzele benzio aslında ama böle bisi duymuştum bn

  • #2

    sanane (Monday, 01 March 2010 14:27)

    güzel bir fikir

  • #3

    AyŞeNuR (Monday, 01 March 2010 15:42)

    ya çoookk akıllcaca eline sağlık

  • #4

    mrv (Monday, 01 March 2010 19:37)

    teşkkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • #5

    fatma (Tuesday, 02 March 2010)

    benim projemi çalmış pehhhh

  • #6

    eylül (Tuesday, 02 March 2010 18:36)

    güzelde yapılcak şey değil

  • #7

    mıncık (Tuesday, 02 March 2010 19:16)

    güzellllllllllll

  • #8

    mancık (Tuesday, 02 March 2010 19:36)

    yaw saolun bende bunu yapmayı düşünüyordum yamtım ve 100 aldım:D

  • #9

    isimsiz-bebe (Tuesday, 02 March 2010 21:33)

    silgi cok büyük yazacak yeri kaplıyo

  • #10

    .... (Wednesday, 03 March 2010 14:35)

    ya bn ortadaki tahta şeyi anladm onu nası yapçz offff :s

  • #11

    burak (Wednesday, 03 March 2010 14:35)

    çok teşekkür ederimmmmmmmmmmm bana çok yardımı oldu

  • #12

    tuğçe (Wednesday, 03 March 2010 15:48)

    çok güzelde gerçekleştirilir mi acaba

  • #13

    cansu (Wednesday, 03 March 2010 18:26)

    bizim öğretmen daha ilgi çeki şeyler istiyo ve bencede tahtayı kaplıyo

  • #14

    Bilinmeyen ilaç (Wednesday, 03 March 2010 21:28)

    jok guzel walla begendim ha

  • #15

    cizym (Thursday, 04 March 2010 19:45)

    çok cizel xD

  • #16

    alone.. (Friday, 05 March 2010 17:24)

    çok güzelmiş süper xd

  • #17

    Pınar (Saturday, 06 March 2010 12:22)

    hocaya dedim yapim çok basit olur dedi bhohoyyyyy ama çok güzel demi emeğe saygı

  • #18

    esra (Saturday, 06 March 2010 17:09)

    gerçekten çok güzel akıllıca bir fikir tebrik ederim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • #19

    selin (Saturday, 06 March 2010 19:29)

    coop gzl fikir

  • #20

    hazal (Sunday, 07 March 2010 18:12)

    ya başka birşey bulamadım bende bunu yapcam kusura bakmasın atık kim bulduysa not aldıktan sonra benim fikrim olmadıgını söylerim

  • #21

    rüzgar (Sunday, 07 March 2010 19:31)

    süper bir fikir

  • #22

    haava (Monday, 08 March 2010 17:59)

    bence olmaz çok yer kaplıo

  • #23

    emre (Tuesday, 09 March 2010 08:17)

    güzel de gereksiz..

  • #24

    a (Tuesday, 09 March 2010 19:34)

    fena değiL

  • #25

    naz (Tuesday, 09 March 2010 22:21)

    bence çok akıllıca düşünmüşsünüz.ama arkadaşların da dediği gibi çok yer kaplıyo.bunu biraz küçültürseniz daha füzel olur.arkadaşlar ama cidden güzel olmuş.ellerinize sağlık.iyi akşamlar

  • #26

    crazy girl (Wednesday, 10 March 2010 09:31)

    bence güzel...

  • #27

    alper (Wednesday, 10 March 2010 15:06)

    bilader elllerine sağlık da nasıl duracak silgi

  • #28

    pelin (Thursday, 11 March 2010 13:18)

    güzelde çokda lazım değil

  • #29

    sinem (Thursday, 11 March 2010 13:19)

    bencede çok lazım değil

  • #30

    yiğit gündüzalp (Thursday, 11 March 2010 17:45)

    size söz veriyorum kollamada yayınlayacam....!!hoşçakalın cuma günü izleyin...!

  • #31

    vedat (Thursday, 11 March 2010 18:49)

    bencede güzel ama nasıl yapacağımızı bilmiyoz ki

  • #32

    melis (Friday, 12 March 2010 18:02)

    benc çok çok güzel yer kaplama yerine gelince silgiyi biraz küçük yap enini okullardada çok lazım oluyo asılnda

  • #33

    nasri (Saturday, 13 March 2010 20:14)

    süper ve ilginç bi tasarım

  • #34

    ayşe (Sunday, 14 March 2010 11:40)

    çok gzl bir fikir sayende dersten kalmaktan kurtuldum saoll

  • #35

    ecem su (Sunday, 14 March 2010 15:25)

    bence çok güzel icat ben yapmayı düşünüyorum

  • #36

    gözde ertürk (Monday, 15 March 2010 15:22)

    bence güzel banada der için güzel bir şey lazım

  • #37

    şevval (Tuesday, 16 March 2010 13:39)

    güzel ama ben böyle bişey duydummmmm hem saçma geldi bana

  • #38

    öçmşççm (Tuesday, 16 March 2010 16:59)

    gözel olmuş hcım

  • #39

    büşra (Tuesday, 16 March 2010 18:37)

    hiçte gereksiz değil.... hatta çok gerekli.çok güzel çok beğendim.........................

  • #40

    arif (Tuesday, 16 March 2010 21:34)

    eyw. saolun bu proje ile yarın hocanın karşısındayım

  • #41

    ufuk (Wednesday, 17 March 2010 15:00)

    ben bu projeyi hocama sunmayı düşünüyorum ama bizim hocada çok gıcık bunuda kabul etmez 7 tane proje sundum onları kabul etmedi...

  • #42

    kübra (Wednesday, 17 March 2010 18:50)

    aynısını bn yapacaktım tüh

  • #43

    misafir (Thursday, 18 March 2010 13:33)

    bende yapmak isterim bunu ama pek yetenekli değilim

  • #44

    lara (Friday, 19 March 2010 07:45)

    ya bence fazla iyi değil
    ben başkalarına bakmayı denicem inşl güzel bişe
    bıulurum...

  • #45

    aslı ezgi (Sunday, 21 March 2010 14:49)

    beautiful but full as I do not understand....

  • #46

    funda (Sunday, 21 March 2010 15:45)

    güzel olmuş ama tahtayı nerden buldn?

  • #47

    aysenur (Monday, 22 March 2010 18:05)

    benimkisi sizin yaptiginizdan daha guzel olmus ve 100 aldim ogretmenimiz sergiye gonderdi

  • #48

    Halil AVGIN (Monday, 22 March 2010 18:30)

    ii miş beğendim

  • #49

    büşra (Monday, 22 March 2010 21:29)

    çok güzel bir fikir amna kafa karıştırıcı ama müthiş bir proje

  • #50

    !'^ölümüneKAYSERİ^'! (Tuesday, 23 March 2010 17:05)

    emeğe saygı çok güzel bana çok yardımı dokundu

  • #51

    tuğçe (Wednesday, 24 March 2010 14:18)

    raylı sistem nası yapabilirim

  • #52

    seda (Wednesday, 24 March 2010 14:24)

    güzel ama nasıl yapılacak.yani yapılması çok zor

  • #53

    yasemin (Wednesday, 24 March 2010 16:14)

    sil gili tahta güzel olmuş ama bunu her insan yapamazki insanların yapacağı birşey koyun şu siteye

  • #54

    biri işte (Wednesday, 24 March 2010 19:04)

    hımmm gzel

  • #55

    ezgi (Wednesday, 24 March 2010 20:12)

    güzel fikir ama nasıl yapıcam kii :((

  • #56

    crazy (Wednesday, 24 March 2010 20:30)

    ehhh idare ederr ben bunu inavasyon örneği olarak yapacam :D

  • #57

    şeyma (Saturday, 27 March 2010 11:54)

    çok süper olmuş

  • #58

    isme bak şeyma götü boklu şeyma (Saturday, 27 March 2010 13:33)

    güzel

  • #59

    66kadir66 (Sunday, 28 March 2010 13:02)

    güzel degilki bence basit.......
    .



    ...
    ...
    .
    .
    .
    .
    .

  • #60

    neso (Monday, 29 March 2010 18:17)

    ben bunu derste kullancam çok thanks :D

  • #61

    hasan (Tuesday, 30 March 2010 14:19)

    güzel olmş beaaaaa

  • #62

    snqL (Tuesday, 30 March 2010 14:25)

    bence çok qüzel hocaya sundm beqendi şimdi maketini yabıcam :) ...!!

  • #63

    çıtır (Tuesday, 30 March 2010 14:33)

    çook güzel ama gereksiz...........

  • #64

    tatli cadi (Tuesday, 30 March 2010 17:45)

    ÇOk gÜzEl dE HaYaTtA yApaMaM

  • #65

    nurhan (Wednesday, 31 March 2010 17:34)

    benimkinin aynısı hahaha

  • #66

    falan filen (Wednesday, 31 March 2010 17:45)

    aynısını yapcam işteee

  • #67

    harun (Thursday, 01 April 2010 14:18)

    güzel yapılmış aklına sağlık

  • #68

    dmLa (Thursday, 01 April 2010 15:09)

    yha chooq aqıLLıCa ..ama dha qoLay bişi yooqmuydu yha bn bunu nsL yapCm ...????????

  • #69

    salim (Thursday, 01 April 2010 20:05)

    bu şey çok yer kaplıyor nereye koyulacak çok yer kaplıyor Bence olmaz

  • #70

    emre (Friday, 02 April 2010 09:14)

    çok güzel bir site teşekkür ederim

  • #71

    ömer faru baykal zZzZzZz.... (Saturday, 03 April 2010 14:39)

    aynısını teklonoji dersinde öğretmene verdim hala inanamıyorum

  • #72

    bunyamin (Monday, 05 April 2010 15:53)

    güzel beeeeeeeeeeee

  • #73

    xx_avril_xx (Monday, 05 April 2010 21:09)

    Bn bu projeyi yapıyorum ve öğretmen çok beğendi saolun...

  • #74

    qknr (Tuesday, 06 April 2010 15:53)

    çk gzl olmş... bu dersten kalmam artık......

  • #75

    çoq saçma qenDisininDe yapmadığı çoq ßeLi yhaNi.. (Tuesday, 06 April 2010 16:16)

    çoq saçma qénDisininDé yapmadığı çoq ßéLi yhaNi..

  • #76

    nur (Thursday, 08 April 2010 14:25)

    gerçekten çok iyi düşünmüş
    her derste 100 kez tahta silinmek zorunda kalıo be bölece zaman azalıo süper

  • #77

    MUHAMMET (Thursday, 08 April 2010 21:05)

    GÜZEL İCAT......

  • #78

    gamze (Friday, 09 April 2010 18:27)

    güzelmiş

  • #79

    berfin (Saturday, 10 April 2010 13:08)

    çok güzel bir fikir bende uyguluyacağım

  • #80

    AYSE (Sunday, 11 April 2010 13:12)

    ÇOK SAQOLUN TAM BANA GÖRE BİŞEY BU BNDE YAPTIM VE GÜZEL OLDU ..

  • #81

    kum tanesi (Sunday, 11 April 2010 16:05)

    ewet süpper bişide çk yr kplar şimdi bu yaaa

  • #82

    yagmur tanesi (Sunday, 11 April 2010 16:18)

    wonderfulll!!

  • #83

    kum tanesi (Sunday, 11 April 2010 16:22)

    hrbidn çk uğrştrr bu yhaa

  • #84

    snowy (Sunday, 11 April 2010)

    süper ötesi bişey ama çok emek ister :)

  • #85

    asigenç (Monday, 12 April 2010 13:29)

    çok süper olmuş muhteşem.



  • #86

    çaqllkkk bbebe (Monday, 12 April 2010)

    gzzlldeee bana yardımmcı oldunn çoq saoll yha
    ssen olmasann

  • #87

    tuğçe (Monday, 12 April 2010 20:32)

    bende bunun benzerini yaptım ama benimki daha güzel oldu hıhhhh

  • #88

    berin (Tuesday, 13 April 2010 13:40)

    ben çok güzel ama benim arkadaşım buna benzer bişey yapmış

  • #89

    necip yılmaz (Tuesday, 13 April 2010 16:50)

    kollamada bu siteyi söylicem izleyiniz..

  • #90

    mero (Tuesday, 13 April 2010 16:53)

    benim annnem teta öğretmeni yani bu dersin öğr noolucak benim çalışmalarım 1000 kat daha güzel hıh

  • #91

    kum tanesi (Tuesday, 13 April 2010 18:27)

    adam gibi şylr yzn be szdn yrm ypmnz için vrldi bu syfa

  • #92

    güzel ama... (Tuesday, 13 April 2010 21:51)

    güzel fikir ama tahta silerken ders kaynıyodu bunu yaparsam 40 dk nın hepsinde ders yaparız püfff

  • #93

    Harun (Wednesday, 14 April 2010 12:17)

    Cok Guzel Ellerine Saglık

  • #94

    arya (Wednesday, 14 April 2010 15:48)

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  • #95

    qiZéM (Thursday, 15 April 2010 15:33)

    qüseL bi proje oLmuŞŞ

  • #96

    zeynep (Thursday, 15 April 2010 18:01)

    güzel ve basit bir proje

  • #97

    volkan (Thursday, 15 April 2010 20:31)

    zaten warrrrrrrrr

  • #98

    esila (Monday, 19 April 2010 18:13)

    aynen zaten varki

  • #99

    burcu (Monday, 19 April 2010 21:06)

    bu proje zaten varkiiiiiiii

  • #100

    yakup (Monday, 19 April 2010 22:13)

    ayrkadaşlar bizimki çarşambaya gidecek ben buldum ama olmaya bilir yardımcı olun bi fikir verin

  • #101

    :) (Wednesday, 21 April 2010 15:28)

    malzemelr açık açık yazılırsa ve nasıl temin edileceği yazılırsa çok ii olur :)

  • #102

    dilek sırma (Thursday, 22 April 2010 17:09)

    bunu yapıcaktım çok güzel bir tasarım ama ögretmenin başka bir tasarım bul dedi

  • #103

    kübra (Monday, 26 April 2010 10:29)

    bence güzel ama yapması zor ayrıca sizce nedir bilmem

  • #104

    xD Xd (Monday, 26 April 2010 15:59)

    idare eder dermişim mben bunuduymuştum zaten ehhh iişşşşteee

  • #105

    pınar (Wednesday, 28 April 2010 11:40)

    silgi çok büyük daha küçük olsa daha iyi olurdu ama yinede çok güzel olmuş ellerinize saglık bana ve arkadaşlarıma yardımını çok dokunda

  • #106

    helin (Wednesday, 28 April 2010 11:57)

    süperrrrrrrrrrrrr tam bizim sınıfa layık

  • #107

    :) (Saturday, 01 May 2010 11:23)

    güzel

  • #108

    siracettin (Saturday, 01 May 2010 15:27)

    Güzel bir fikir beğendim

  • #109

    canan (Monday, 03 May 2010 16:22)

    çok güzek fikirmiş

  • #110

    aydan (Monday, 03 May 2010 16:24)

    ben başka 1 okuldan aydan kim yaptıysa çok beğendim sınıfınızı ve sizleri tebrik ederim

  • #111

    aydan (Monday, 03 May 2010 16:26)

    bu arada canan benim sınıf arkadaşım oluyo ikim,izde tebrik ederizzzzzzzz

  • #112

    Pa(TR)oN (Thursday, 06 May 2010 13:46)

    gzl ama çok değil ama hocaya gösterdiğim zaman beğendi we yıldzlı yıldız(*)lı 5 werdi
    .....:).:)

  • #113

    izell (Thursday, 13 May 2010 18:37)

    cok quzel bi proje tebrk edrm.bende böle bi proje düşnmüştm

  • #114

    Ahmet (Friday, 14 May 2010 15:14)

    eyvallah yaaaaaaaaaaa bu dres ne kadar zorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • #115

    damla (Sunday, 16 May 2010 11:10)

    ama guzelllllllllllllll.

  • #116

    tuğçe (Thursday, 20 May 2010 10:38)

    nasııııııııııııııııııııııııııı yyyyyyyyyaannii

  • #117

    alev (Thursday, 20 May 2010 14:22)

    çok güzel bir proje ben yaptım 100 aldım.dXXXXd.çokta kolay bir projeydi........

  • #118

    bekir (Thursday, 20 May 2010 19:53)

    akıllıca güzel yapmışsınız ellerinize saglık

  • #119

    alev (Thursday, 27 May 2010 21:14)

    harika bi fikir işte bu bulduuumm.xD

  • #120

    imtr (Tuesday, 21 September 2010 12:28)

    hiç güzel olmamış at çöpe gitsin

  • #121

    peri (Wednesday, 13 October 2010 20:20)

    harika aynısını yapsam olurmu aca

  • #122

    FURKAN CİNGÖZ (Thursday, 25 November 2010 14:52)

    AYNISINI YAPCAM:)

  • #123

    2626ersel2626 (Tuesday, 30 November 2010 09:01)

    berbat ötesi

  • #124

    ecenur (Wednesday, 15 December 2010 18:23)

    BUNU BİZ YAPMIŞTIK İLK BİZDEN ÇIKTI
    İNTERNETEDE KOMUŞTUK
    BİZİMKİ SERGİYE FALAN HERŞEYE ÇIKTI
    KESİN İNTERNETTEN BİZDEN BULDU BU BUNU

  • #125

    nihal (Wednesday, 05 January 2011 15:22)

    bence çok güzel

  • #126

    banu (Thursday, 06 January 2011 13:52)

    bence çok güzel ama daha ayrıntılı bir cevabı yok mu

  • #127

    ToLgA (Thursday, 06 January 2011 17:13)

    SüPer YarıN bU tAsArImI yaPcAm

  • #128

    hahahah (Thursday, 06 January 2011 19:45)

    BUNUUN YERİNE DAHA İİYİSİNİ YAPTIM

  • #129

    gmz (Thursday, 13 January 2011 14:43)

    güzel profe bence :)

  • #130

    GMZ (Tuesday, 18 January 2011 17:53)

    ASLINDA BU PROJE OKULDA AKLIMA GEDLİ NOTMALDE ARASAN ZOR ÇIKAR DA BLE TAGHTALI SİLGİ OLMAZ YAPANLAT YANLIŞ YAPMIŞLAR
    Hİ ÇDE BİŞEYE BENZEMIO

  • #131

    nazlı (Tuesday, 15 February 2011 12:39)

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • #132

    SeDaT (Thursday, 17 February 2011 10:09)

    BENCE GÜZEL OLMAMIŞ YA YARISINI SİLMEK İSTERK NE YAPACAĞIZ SÖYLE BAKALIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  • #133

    ali (Thursday, 17 February 2011 13:57)

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • #134

    ali (Friday, 18 February 2011 09:40)

    güzel

  • #135

    seda (Saturday, 19 February 2011 10:19)

    çok teskler saoln:D

  • #136

    FUNDA (Sunday, 20 February 2011 12:11)

    ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZEL OLMUŞ BENDE AYNISIDAN YAPACAM

  • #137

    ahmet (Monday, 21 February 2011 16:52)

    ben daha gelişmişini yaptım

  • #138

    su (Sunday, 27 February 2011 16:23)

    ya bundan bizim okulada gönderin:hocalor tahtayı bize sildiriyor:)

  • #139

    melisa (Tuesday, 01 March 2011 11:18)

    bizim için rahatlık oldu

  • #140

    senanur (Wednesday, 02 March 2011 10:13)

    çok cix olmuş ben bunu yapıyım bari xdxd

  • #141

    kader (Wednesday, 02 March 2011 20:44)

    aynısını grup olark yapmıştıkkk :)

  • #142

    çalıskan cocuk :Ddeilim ama rol oynuoırum (Wednesday, 02 March 2011 21:34)

    çok güzel proje ama ben anlamadım yrdmcı olurmusunuz ?

  • #143

    rabia (Sunday, 06 March 2011 18:55)

    bnce de çok akıllı bişe kolaylık saglıyo

  • #144

    deniz (Tuesday, 08 March 2011 13:13)

    bence çok güzel ve mantıklı bir icat

  • #145

    esra (Tuesday, 08 March 2011 18:59)

    bence güzel ama eskıdı artık . ayrıca bızm hocalr bu sitedeki bütn tasarımları bıklıyorlar yapamıyoruz yanı .s zatn mantıklıda değil . gercktn cok yer kapılıyo !!

  • #146

    ™LeKeaS™ RedZerg™ (Wednesday, 09 March 2011 08:33)

    silgisiz tahta goren varmı? €€ ™LeKeaS™ RedZerg™

  • #147

    tavvıh qötü .d (Thursday, 10 March 2011 09:53)

    hahahahaha siLqisiz tahta qören varmı qüseL yorumm d.d.d.d.d.d.

    Km uqraşır bununLa ya saçma v' .d.d

  • #148

    nsrndlk (Sunday, 13 March 2011 17:41)

    bence saçma olmuş

  • #149

    gözde (Tuesday, 15 March 2011 13:30)

    bence süper bişi bu

  • #150

    şeval (Tuesday, 15 March 2011 16:27)

    ne saçmaa......

  • #151

    gözde (Wednesday, 16 March 2011 08:20)

    güsel güsel

  • #152

    hümeyra (Sunday, 20 March 2011 19:38)

    çok uğuraştırıcı ama ilginç.

  • #153

    irem (Sunday, 20 March 2011 21:06)

    sağolun bu tahtayı ben yaptım ilk önce başka bişey yapıcaktım ama öğretmenim sayesinde daha güzel oldu..:Dkimsenin aklına gelmezzz..

  • #154

    kardelen (Tuesday, 22 March 2011 19:22)

    sper yha:)))))

  • #155

    yarmagül (Thursday, 24 March 2011 23:11)

    iğrençç

  • #156

    ayşe (Friday, 25 March 2011 13:38)

    saçmaa

  • #157

    ekin (Friday, 25 March 2011 13:39)

    ilginç

  • #158

    mehmetcan (Tuesday, 29 March 2011 19:08)

    valla ben kendim düşünrek aynısını yaptım ama burdan bakmadım.hoca 100 verdi ayrıca silgisini çıkarmışlar türkçe sınııfa koymuslar silgiyi silgileri kaybolmus xD.Yani tavsiye ediom.

  • #159

    se (Monday, 04 April 2011 12:46)

    cok guzel

  • #160

    qweqweqweqwe (Sunday, 10 April 2011 17:01)

    bunu çok beğendim de o rayları nerden bulcazz :(

  • #161

    şeyda (Wednesday, 13 April 2011 15:37)

    arkadaşlar çoğunuz çok yer kapladıpını söylüyor
    biraz mantık çalıştırırsak kolay yolunu bulabiliriz meselabiraz daha ince yaparız....

  • #162

    zeliha (Saturday, 16 April 2011 16:04)

    ilginç

  • #163

    ebru (Sunday, 17 April 2011 13:09)

    cok güzel olmuş harika

  • #164

    hakan (Saturday, 30 April 2011 19:58)

    benim projemi çalmış

  • #165

    fidan (Friday, 06 May 2011 14:23)

    BİZİM SORUNA BİR ÇÖZÜM BULUNMUŞ OLDU

  • #166

    NİLAY (Sunday, 08 May 2011 19:21)

    BENCE ÇOOOOOK GÜZEL TEBRİK EDERİM...
    İLK ÖĞRETİM İÇİN ÇOOK LAZIMMM...!

  • #167

    fukan (Wednesday, 11 May 2011 19:38)

    güzel

  • #168

    ibrahim (Thursday, 12 May 2011 18:06)

    ben bu projeyi 2004 yılında gerçkleştrdim ama patentini alamadım

  • #169

    ceren (Sunday, 22 May 2011 07:27)

    çok güzel bence herkes yapsın tamteknoloji tasarım projesi için

  • #170

    ramazan (Monday, 14 November 2011 16:26)

    çok iyi düşünmüşşün bana cok yardımcı oldun

  • #171

    merve hanım (Thursday, 01 December 2011 10:41)

    süperrrrr bir icat yaaaaaa ama yayları nasıl yapabilirim hemen cevap yollar mısınız?

  • #172

    merve hanım (Thursday, 01 December 2011 20:18)

    ben öğretmenime sordum tahtanın altına bilye yap dedi o zaman sağa sola hareket eder

  • #173

    cicikız (Friday, 16 December 2011 17:43)

    bence güzel ama git kırtasiyeden yeni silgi al yani

  • #174

    asd (Saturday, 24 December 2011 17:34)

    bu bnm fıkrımdı ama ya

  • #175

    şirine (Wednesday, 04 January 2012 19:30)

    haha çok güzel hemen çaldım

  • #176

    betzetar (Tuesday, 10 January 2012 13:17)

    bn hocaya bunu bi de uzaktan kumandalı lambayı söledim ama lambayı beğendi tavsiye ederim .d

  • #177

    what (Thursday, 12 January 2012 15:36)

    güzel ama ben bunu yarına yetiştiremem

  • #178

    bihter (Monday, 06 February 2012 12:35)

    fena olmamış ama kendini biraz daha geliştirmeni öneririm

  • #179

    can (Monday, 06 February 2012 12:38)

    aynısı okulda var canım sıkıldı çalış çalışşş

  • #180

    ner (Tuesday, 07 February 2012 16:40)

    çokkkkkkkkkkkkkkk çirkinnnnnn

  • #181

    zeynep (Friday, 10 February 2012 08:51)

    ben yapsaydım daha iyi olurdu

  • #182

    zehra (Monday, 20 February 2012 16:34)

    süper bnce

  • #183

    asmine (Monday, 20 February 2012 17:29)

    kkköööötttüüüüüüüüü silgidsi kocamn önde mi olck saçma lıklar var

  • #184

    zhra (Monday, 20 February 2012 18:06)

    sizde bişeyler yapında görelim...)))

  • #185

    aleyna (Monday, 20 February 2012 19:57)

    ama benden kopya çekmişş bn bunu 3 sene önce buldummm:(
    kopyaaaa

  • #186

    isimsiz kahraman (Tuesday, 21 February 2012 17:04)

    silgi tahtayı kaplıyo

  • #187

    bilmesenizde olur (Friday, 02 March 2012 08:38)

    arkadaşlar yani artık çoğu yerde akıllı tahta var bu projeyi yapan arkadaşıma diyorum;bu projeyi 3,4 sene önce yapsaydın tutardı bu proje:D :D :D

  • #188

    feride (Friday, 02 March 2012 18:33)

    ben anlamadım nasıl bir şey:D

  • #189

    crazy damla nur (Saturday, 03 March 2012 16:45)

    bnce wowwwwww denecek proje

  • #190

    ismini vermek istemeyen yorumcu (Friday, 16 March 2012 05:52)

    :) güzel teşekkürler

  • #191

    orçoo (Friday, 16 March 2012)

    çok güzel ben bunu beğendim :)

  • #192

    Emirhan Kayalar (Monday, 19 March 2012 18:28)

    Tamam güzel bir fikir ama,şu yönüde var ;

    Herzaman önünde olursa,nasıl yazı yazılıcak

  • #193

    tuğçe (Thursday, 22 March 2012 18:51)

    çok güzel olmuş çook işime yarada saolun

  • #194

    mahmut (Sunday, 01 April 2012 11:10)

    benim tasarımıma benziyor oda silgi yeri ama güzel olmuş

  • #195

    karbela (Tuesday, 10 April 2012 11:55)

    manyak bir fikir,çok teşşekürler :D

  • #196

    angelboss (Thursday, 12 April 2012)

    bence o kadar iyi bir fikir deil ama denemeye değer :D

  • #197

    Mehmet Zeki (Thursday, 19 April 2012 20:25)

    Bencede Süper..

  • #198

    melis (Wednesday, 25 April 2012 15:00)

    çok güzel

  • #199

    ayşe alaparmak (Friday, 15 February 2013 13:56)

    tahtayı kspladığı için öğretmenimiz beğenemeyebilir ama çok güzel

  • #200

    veli (Sunday, 24 February 2013 18:19)

    kim ugrassin

  • #201

    fucker (Tuesday, 05 March 2013 17:30)

    ben bunun uzaktan kumandalısını yaptım

  • #202

    sizene (Thursday, 11 April 2013 19:00)

    bence çok saçma olmuş

  • loading