Çrş

13

Oca

2010

Çekmeceli Merdiven

yapım kuşağı
proje

Teknoloji ve tasarım dersi yapım kuşağında öğrencilerimiz tarafından yapılan bu poje değerli eşyalarınızı sağlamak için geliştirilmiştir. Merdiven kısmına yapılmış gizli çekmece sayesinde eşyalarınızı burada saklayabilirsiniz. Ayrıntılar için BUYRUN DEVAM EDELİM.

ne-nasil.net

Yorum yazın

Yorumlar: 197

  • #1

    emir (Pazar, 07 Şubat 2010 09:30)

    bu zaten var

  • #2

    Adını Vermek İstemeyen Yabancı (Pazartesi, 08 Şubat 2010 14:35)

    ***Çok Zor***

  • #3

    mizgin (Salı, 09 Şubat 2010 09:55)

    çok basit bir proje ve çok hoşuma gitti

  • #4

    arda (Çarşamba, 10 Şubat 2010 11:08)

    iyi yapa bilirim belki

  • #5

    jannıfer (Çarşamba, 10 Şubat 2010 11:42)

    beautiful birz simple

  • #6

    naz akçayyenur (Çarşamba, 10 Şubat 2010 15:53)

    güzel gösterişli ve basit bir şey yaa valla kanki len saol güzelmiş lann saol onu değiştirerek yaparım bye

  • #7

    zeki kız (Pazar, 14 Şubat 2010 13:05)

    süpermiş ya saol

  • #8

    ceren (Pazar, 14 Şubat 2010 16:45)

    ara ara belim ağrıdı çok hoşuma gitti kesin yaparım tşk

  • #9

    kral (Pazartesi, 15 Şubat 2010 14:23)

    basit ama dikkat çekici

  • #10

    ASİ_MELANKOLİK (Pazartesi, 15 Şubat 2010 21:09)

    SÜPER BİŞİ YHAAAA

  • #11

    irem (Salı, 16 Şubat 2010 17:10)

    anladım ben yaparım şimdi sağol cnm sen düşün ben yaparım

  • #12

    nesibe (Çarşamba, 17 Şubat 2010 13:46)

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  • #13

    SEVDA (Çarşamba, 17 Şubat 2010 13:49)

    BÖYLE SİTE OLDUĞU İÇİN ÇOK MUTLUYUM ÇOK KOLAY YAPACAĞIM

  • #14

    seher (Çarşamba, 17 Şubat 2010 13:52)

    güzel ama gerekli malzemeleri yoktur

  • #15

    zahide (Çarşamba, 17 Şubat 2010 17:24)

    çok güzel bir icatmış




  • #16

    zeynep (Çarşamba, 17 Şubat 2010 17:25)

    süper bir çalışma tebrik ederim

  • #17

    nur (Cumartesi, 20 Şubat 2010 17:55)

    basit ama güzel bi çalışmaa tbrler

  • #18

    SeMa NuR (Pazartesi, 22 Şubat 2010 13:03)

    bizim hoca çakmasın burdan aldığımı

  • #19

    rabia (Pazartesi, 22 Şubat 2010 13:16)

    güzel olmuş tbrler

  • #20

    sennur (Salı, 23 Şubat 2010 15:12)

    lütfen nnasıl yapılacağınıda yazııııııııınnnnnnnn

  • #21

    nur (Salı, 23 Şubat 2010 18:16)

    ben bunu tahtadan yapmıştım....

  • #22

    sena (Perşembe, 25 Şubat 2010 14:19)

    çok güzel olmuş ama yapılışı yok yapılışı da keşke olsaydı be offfffffffffffffffffffffffffffffffffff:) :) :)

  • #23

    LeqoLas. (Cuma, 26 Şubat 2010 20:56)

    İyi fikir ellerine sağlık [ LeqoLas . ]

  • #24

    yağmur (Cumartesi, 27 Şubat 2010 16:33)

    ben yaptım aynısını bundan daha güzel oldu

  • #25

    melis (Pazar, 28 Şubat 2010 18:56)

    teşekkür ederim sonunda buldum....

  • #26

    şeyda (Pazartesi, 01 Mart 2010 15:01)

    iii miş saolunn

  • #27

    büşra (Salı, 02 Mart 2010 15:33)

    süper olmuş yha nasıl yaptın

  • #28

    Ebru (Salı, 02 Mart 2010 21:19)

    Hangi mazemeler kullanılacak?

  • #29

    merve (Çarşamba, 03 Mart 2010 16:17)

    gerçekten süper bir iş başarmşsnz

  • #30

    SNOW (Perşembe, 04 Mart 2010 19:52)

    Bu NasıL YaPıLıR yha anlamadm çoq zoRRRRR

  • #31

    ilayda (Cumartesi, 06 Mart 2010 10:48)

    bence sen hemen patentini al fikrinden yararlananlar var!!

  • #32

    esra (Cumartesi, 06 Mart 2010)

    akıllıca bir şey mantıklı yani bir de kullanılacak malzemelerini yazsanız daha ayrıntılı olur tebrikler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #33

    esra (Pazar, 07 Mart 2010 11:50)

    çok güzel ben artık bu sayede sorun araştırmamçok sağolun

  • #34

    gizli yarışmacı (Pazar, 07 Mart 2010 19:59)

    çok güzel olmuşş tebrklr

  • #35

    logan (Pazartesi, 08 Mart 2010 18:10)

    zaten vardı ki bu proje benim arkadaşımda yaptı
    bunu ama 1 sene önce

  • #36

    burak (Çarşamba, 10 Mart 2010 18:12)

    çok güzel ama basit

  • #37

    ErEnNN (Çarşamba, 10 Mart 2010 18:32)

    biraz daha kolay şeyler koyalım aga xd

  • #38

    sinem (Çarşamba, 10 Mart 2010 20:38)

    çok güzel bi site ve çok güzel çalısmalar

  • #39

    ela (Perşembe, 11 Mart 2010 14:43)

    bunu kim yaptı yazsanıza ya

  • #40

    hasan (Cumartesi, 13 Mart 2010 15:44)

    guzel ben de yaptım

  • #41

    eda (Cumartesi, 13 Mart 2010 17:22)

    sÜPERR BNCE SU ANDA BNDE YAPIORUMM47

  • #42

    merve (Pazar, 14 Mart 2010 15:55)

    herşey güzelde anlatımı nerede malzemeler listesi yok

  • #43

    ŞeKeR kİz (Pazartesi, 15 Mart 2010 18:51)

    Ben Mehmet Akif Ersoy İ.Ö.O okuyorum o okulun teknolaji ve tasarım dersin de en iyi olan benim 6. sınıfına gittiğim halde 8. sınıflar beni geçemiyor ve benim düşümcemde; Güzel ama çook b@sit ben olsam ışınlı elektirikli ve dha çok özellikli yapardım :)

  • #44

    bos (Salı, 16 Mart 2010 21:20)

    bu ne ise yarıyor lütfenn biri cewap werisn..!

  • #45

    Mustafa OnuR (Perşembe, 18 Mart 2010 15:31)

    güzel bi icatmış da yha bn bunun nasıl yapılacağını anlayamadım hem de malzemeleri yokkkkk

  • #46

    isimsiz (Perşembe, 18 Mart 2010 22:00)

    arkadaşlar ben böyle birşeyi daha önce duydum bence kötü ;ama belki bende bunu yaparım kim yaptıysa(istemeyerek)ellerine sağlık. ;)

  • #47

    esma (Pazar, 21 Mart 2010 19:20)

    sorun ne nasıl yapcaz saçma ve çok kolay

  • #48

    MAL (Salı, 23 Mart 2010 13:36)

    İYİİ

  • #49

    slm (Salı, 23 Mart 2010 14:20)

    Wayy Çakal way:D ßzm snfta bi kızz yptıı bunu demek burdan almış:D

  • #50

    şeyma (Cumartesi, 27 Mart 2010 11:59)

    eeeeeeeee biraz kolay olsa da şu ödevden kurtulsak

  • #51

    ozan (Cumartesi, 27 Mart 2010 14:44)

    ooooooooo çok zormuş

  • #52

    hsn (Salı, 30 Mart 2010 14:39)

    gzl fikir

  • #53

    I3 é R N 4 (Çarşamba, 31 Mart 2010 14:27)

    gzl fikir ama yapılışı yok:(

  • #54

    meltem (Cuma, 02 Nisan 2010 05:50)

    nası yapıldıını da yazn...kolay demişsnz amaaa...ss

  • #55

    ömer faruk (Cuma, 02 Nisan 2010 17:47)

    ben bunu geçen sene yapmaya çalışmıstım arkasına nasıl destek yapacağımı bulamadım

  • #56

    fffffffffffffffffffff (Cuma, 02 Nisan 2010 18:50)

    bu başka yerlerdede var be

  • #57

    fttfffff (Perşembe, 08 Nisan 2010 14:37)

    benim projemi çaldı

  • #58

    devrim (Perşembe, 08 Nisan 2010 15:02)

    ya bana fikir verin nolur hı:):(

  • #59

    kita (Cuma, 09 Nisan 2010 05:51)

    güsl

  • #60

    SONNUR (Pazar, 11 Nisan 2010 18:59)

    ÇOK SAĞOLUN

  • #61

    erkan (Salı, 20 Nisan 2010 14:43)

    çok basit amaa yapcam

  • #62

    yeliz (Pazartesi, 26 Nisan 2010 15:08)

    ben yaptım hiç zor dwgil

  • #63

    ayça :) (Pazartesi, 26 Nisan 2010 15:49)

    ya güsel tebril ederimm ;) ama ayrıntı yoq bişi yok olmaz böle ;)

  • #64

    yeliz (Perşembe, 29 Nisan 2010 05:36)

    ya bak ayça bende öyle malzemi falan yok dedim ama ögretmen söyledi bana ve yaptım yarışmaya gönderilirdi 2. oldum

  • #65

    amasyalı ayşenur (Perşembe, 29 Nisan 2010 21:14)

    yahu arkadaslar bn bu prrojeyi kafamda buldum yap tım sonra kendime bi proje arıordum bir de baktım bnm proje. malzmemelerini isteyen var galiba isteyene söyliyim marangoza yaptırabilirsiniz ve yannda sizlerde bişeylere yardım ederek ha bide buna olurda maddi anlamda gücünüz yetmezse olur insanlık hali kırtasiyelerde bulunan mukavva kartonu var ona dik dörtgen şeklini verircesine aynı şekildeki gibi yapılcak sonra onu fon kartonuyla dilediniz renge kaplayabilirsiniz olur size bi tane çekmeceli mediven

  • #66

    amasyalı ayşenur (Perşembe, 29 Nisan 2010 21:25)

    bu arada bunu yapan kişiye tebrik ediyorum her ne kadar bnm projem olsada amasyadan kucak dolusu sevgiler bütün herkese yapımı çok basit inanın bn mukavva dan yaptım ilerde allah nasib ederse tahtada n da yapıcam bybybyyyybybybyby



    AMASYALI AYŞENUR
    AMASYALI AYŞENUR
    AMASYALI AYŞENUR
    AMASYALI AYŞENUR
    AMASYALI AYŞENUR
    AMASYALI AYŞENUR

  • #67

    akıllı (Pazartesi, 03 Mayıs 2010 14:33)

    güzel olmuş bende yaptım

  • #68

    melisa (Salı, 04 Mayıs 2010 11:14)

    nası yaptınız arkiler ya

  • #69

    sevgi (Salı, 04 Mayıs 2010 16:11)

    cooooooooooooooooooooooook ğuzel

  • #70

    PROJE HRSIZI (Pazartesi, 10 Mayıs 2010 11:37)

    :):):):) ben bunu geçen sene yapmıştım 100(5) aldım :):):):)

  • #71

    proje hırgızııııııııı (Pazartesi, 10 Mayıs 2010 19:31)

    bnbunu 2 sene evvel yaptım 100 +100 =hm sozlu hm proje anlamından bnm bu proje sayesınde tam not aldmmmmmmmm

  • #72

    azgın savascı (Salı, 11 Mayıs 2010 17:13)

    la ben bunu yaparımda son gün 2. projeleri yapmam lazım o yuzden fazlda ii daal zatı

  • #73

    izel (Perşembe, 13 Mayıs 2010 19:22)

    cok kolay ve dikkat cekici bi proje cok beğendim.ama malzemeleride yazsalar coq iyi olur

  • #74

    Ben sen o biz siz onlar xD (Perşembe, 20 Mayıs 2010 11:18)

    Süperr :D

  • #75

    JYHLĞ (Pazartesi, 24 Mayıs 2010 20:31)

    BİZİ ÖLE GELİO OLABİLİİR AMA YAPIMI DAHA ZO OLABİLİR...

  • #76

    KARDELEN (Çarşamba, 26 Mayıs 2010 20:09)

    YAPIMI ZOR ANLAMADIM AMA THANKS

  • #77

    ilayda akkaya (Cumartesi, 29 Mayıs 2010 20:58)

    bunu yaperken biraz zorlandım ama sonradan alişdım tabi ben makedini yaptim gerceginide yapardimde ellerime kıyamadi vede daha yeni yaptirdım manikürümügerçi onuda eldivenle yaptirdim pöööööööööööööüüüüüüüyyyyykkk...

  • #78

    fatma (Pazartesi, 31 Mayıs 2010 08:45)

    aşamalarını yazmamışsınız çekmeli yerini nasaıl yaptınız

  • #79

    Must@f@ (Pazartesi, 31 Mayıs 2010 14:38)

    Abicim insan hangi malzemeleri kullandığını yazar.

  • #80

    burcu (Salı, 01 Haziran 2010 09:44)

    ya çok hoşuma giti güzelde bu kutuyu nasıl yaptınız belki yapaabilirimde

  • #81

    gamzeli (Pazar, 03 Ekim 2010 14:09)

    bufikir aklımda yeni projeler uyandırdı çok teşekkr ederim bu site çok iyi hep kalsın çunku ununla odamıduzanliyor güzelleştiriyorum

  • #82

    büşra (Pazar, 21 Kasım 2010 18:20)

    kolaya benziyor ama yapılısı yazmıyor.ama
    ben beğendim yapabilirim zor bisey değil galiba

  • #83

    merve (Çarşamba, 24 Kasım 2010 15:42)

    kolaya benziyor ama nasıl yapılacağı yazmıyor

  • #84

    GizL_i_sim (Pazartesi, 29 Kasım 2010 20:20)

    aynı şeyi planlamıştım , yapılmışmı diye araştırdım .. Geç kalmışım yalan söylediğimi düşünmeyin lütfen , yeni bir seçim yapöam gerek aynısıı yapamam :S

  • #85

    arda (Perşembe, 02 Aralık 2010 20:45)

    bnce çok zor ama yapılabilir bişe

  • #86

    kelebek kıss (Çarşamba, 15 Aralık 2010 13:03)

    çoq gsl miş ben de yapcamm

  • #87

    mesude (Cumartesi, 18 Aralık 2010 20:21)

    bn bunu yapacağım arkadaşlar bnce çoq güsel bir çalışma terciih ederim çoqta kolayy:)kartondan da olabilir...!

  • #88

    buse (Pazar, 26 Aralık 2010 12:39)

    bencede güzel fikir bnde yapcam

  • #89

    Barış Aşçı [GameMaster] (Pazartesi, 27 Aralık 2010 13:08)

    Arkadaşlar Bilgi Almak İsteyen FaceBook'dan Eklesin (facebook ismi:Barış Aşçı*)

  • #90

    mrv a (Salı, 28 Aralık 2010 08:32)

    yasemin ögretmen

  • #91

    leyla (Cumartesi, 05 Şubat 2011 19:52)

    Bunu bizim okulda herkes tasarlayıp yaptı ve çok klasik bir tasarım ürünüdür bence..........

  • #92

    esra (Salı, 15 Şubat 2011 09:19)

    harika aaaaaaaaaaaaaaaazzzzmjıojnıo

  • #93

    nur (Salı, 15 Şubat 2011 10:28)

    bunu ögretmen begenirmiki yhaaaa bence brz daha ilğin bişler olsadı olurdu

  • #94

    ali (Perşembe, 17 Şubat 2011 10:10)

    cok güzel


  • #95

    adsız589 (Perşembe, 17 Şubat 2011 12:33)

    bence hiçte güzel olmamışş

  • #96

    zeynep (Perşembe, 17 Şubat 2011 19:12)

    saçma??????

  • #97

    Oktay (Cuma, 18 Şubat 2011 18:00)

    çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk ğüzel
    ve çok kolay

  • #98

    OKTAY İZMİRLİİİ 35 TAM GÖZTEPELEE (Cuma, 18 Şubat 2011 18:09)

    ÇOK ĞÜZEL

  • #99

    büşra (Pazartesi, 21 Şubat 2011 12:31)

    yapımı basit ama benim buna sorun üretmem lazım ki ortada sorun yok merdivenin kalabalık olması olamaz herhalde yani olamaz

  • #100

    nisa (Pazartesi, 21 Şubat 2011 21:15)

    ndn hep aynı seylerı yayınlıosunuz bıraz değişik
    icatlar gostersenezı ıı olur nerdeyse hepsını yaptım...

  • #101

    emre (Salı, 22 Şubat 2011 15:57)

    çok güzel ve aklılıca

  • #102

    azime (Perşembe, 24 Şubat 2011 08:36)

    bunu ben yapacağım çok kolay

  • #103

    özge (Cuma, 25 Şubat 2011 15:14)

    güzelll

  • #104

    damla (Pazar, 27 Şubat 2011 15:39)

    iyde nası gizli kalacak kiiiiiiiiiiii
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  • #105

    TraßzonLu AyŞenurr (Pazar, 27 Şubat 2011 16:55)

    ßenceee en ßasit icat ßuu. =)

  • #106

    isimsiz (Salı, 01 Mart 2011 18:18)

    çook güzel

  • #107

    ne yapacan (Salı, 01 Mart 2011 18:58)

    ya bu çokkkkk zorrrrrrrr

  • #108

    BEŞİKTAŞLI_KIZ_CEREN (Cuma, 04 Mart 2011 20:42)

    Bence çok güzel bir proje olmuş bunu kesinlikle yapmalıyım teşekkr ederm...

  • #109

    diloş (Pazar, 06 Mart 2011 18:22)

    hımm mantıklı bir proje...

  • #110

    biri (Pazar, 06 Mart 2011 20:16)

    gercekten zekice bi iş

  • #111

    ahmet0640_ (Pazartesi, 07 Mart 2011 09:15)

    bencede çok basit olmuş

  • #112

    merve_06_98 (Pazartesi, 07 Mart 2011 09:17)

    basit olmuş ama hiç yoktan uğraşacaksın

  • #113

    dilan aksoy (Pazartesi, 07 Mart 2011 16:34)

    eqer ben bu projeyi yararsm 0ın ğstğnde alamam :D cunku ç0k ßaSiT

  • #114

    özge (Salı, 08 Mart 2011 18:58)

    ben projeyi öğretmene gösterdim de beğenmedi x:d

  • #115

    feyyaz (Salı, 08 Mart 2011 22:08)

    basit ilginç güzel gereksiz yaratıcı !

  • #116

    aslı (Cuma, 11 Mart 2011 12:37)

    bu projeyi yapmak için neler gerekli nasıl yapıcaz???

  • #117

    NuRcAn (Cuma, 11 Mart 2011 14:23)

    SLM NBR TM BNA GÖRE Bİ ŞEY SÜPER OLMŞ WWWAYYY BEEEEEEE
    AAAADDDDDDAAAAMMMMIIIIIIMMMM

  • #118

    edaaaaa (Cuma, 11 Mart 2011 16:13)

    ben kesinlikle bunu yapcam

  • #119

    abbuş (Pazar, 13 Mart 2011 16:10)

    güzel bi proje yanlız bu merdiven için sağlam bişe bulmamm gerek

  • #120

    justın (Pazartesi, 14 Mart 2011 12:07)

    thank you very mach very very nice:)

  • #121

    asi kız (Pazartesi, 14 Mart 2011 18:10)

    ay dunu kim yaptıysa ellerine saglık

  • #122

    gamze (Pazartesi, 14 Mart 2011 19:11)

    ii gsl ama çok i de,il

  • #123

    şeval (Çarşamba, 16 Mart 2011 13:32)

    işte icat dediğin böyle olur........

  • #124

    ßOŞV€R @DIMI F@L@N (Perşembe, 17 Mart 2011 18:00)

    ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR PROJE FAKAT GÜZEL OLDUĞU KADARDA ÇOK ZOR...

  • #125

    elif:))))))))))))))))) (Pazartesi, 21 Mart 2011 15:27)

    merhaba ilk önce herkese merhaba şu ilk önce kolay diyenlere gelsin ''evet bence de biraz kolay ama siz kendiniz üzerinde düşünüp özellik ekleyebilirsiniz sonuçta aynı ve aynı renkte olacak diye bir kural yok yani eklenebilir''bu diyeceğim de bunu yapan arkadaşa tşk ederim ve ben üzerine özellik ekledim senin icatından yola çıkarak inşallah iyi bir not almışsındır sevgilerle

  • #126

    elif:))))))))))))))))))))))) (Pazartesi, 21 Mart 2011 15:50)

    değil mi

  • #127

    elif:))))))))))))))))))))) (Pazartesi, 21 Mart 2011 15:52)

    ama her şeyin zoru var bu da kolay gibi gözüküyor ama yapılışı zor...

  • #128

    ayse (Pazartesi, 21 Mart 2011 19:41)

    biras gzl birasda saçma olmuş cicim

  • #129

    çapkin kiz nur (Pazartesi, 21 Mart 2011 19:57)

    iyiymiş hoşuma gitti...

  • #130

    KARDELEN (Salı, 22 Mart 2011 08:35)

    AmA bNm HOŞUMA GİTMEDİ KİMSYE BEGENDİRMEK ZORUNDA DEGİLSİN ADAMMMMM

  • #131

    defne (Pazartesi, 28 Mart 2011 20:54)

    basit ama güzel...

  • #132

    feyza (Çarşamba, 30 Mart 2011 14:25)

    tamam iyi güzel hoşda bunun nasıl yapılacapı yazmıo bz bunu nasıl yapcaz.d

  • #133

    gönül (Perşembe, 31 Mart 2011 09:06)

    işte çok güzel olmamış

  • #134

    Mert (Perşembe, 31 Mart 2011 16:08)

    Güzel Kullanışlı ve zorluklara karşı yöntem :D

  • #135

    vatandaş kop :D (Pazar, 03 Nisan 2011 12:05)

    güzelmiş yha belki yapabilirim yehhu kop kop

  • #136

    sıkıcıııı ( bu benim):)) (Salı, 05 Nisan 2011 19:53)

    vatandaş kop saygılı ol :) benden öğren Nese çalışma berbat bizim tek tas atolyesinde de var

  • #137

    nurcan (Çarşamba, 06 Nisan 2011 13:15)

    olmuş

  • #138

    aynur (Çarşamba, 06 Nisan 2011 18:02)

    yapacağım ve 100%100 yüz bekliyorumm

  • #139

    sanane (Cumartesi, 09 Nisan 2011 07:28)

    süper yaaaaaaaaaaaaa

  • #140

    katya (Pazartesi, 11 Nisan 2011 13:26)

    çok saçma yaaaaaaa bizim hoca puan vermeyi bırak yanından bile geçmez bu projenin

  • #141

    asi kız (Pazartesi, 11 Nisan 2011 15:12)

    yaaaaaaaa bırak böle projemi olur cokkkk basit

  • #142

    İsmail (Çarşamba, 13 Nisan 2011 08:09)

    Cok Basit Ama Süper Sınıfımız da biri yaptı :D:D Cok mantıklı:D

  • #143

    asi-kız (Cumartesi, 16 Nisan 2011 13:30)

    güzelll ama biraz saçma

  • #144

    emre (Pazartesi, 18 Nisan 2011 16:07)

    bence mantıklı ve kolay öğretmenden ii not
    alcam kasin

  • #145

    meryem (Salı, 19 Nisan 2011 18:51)

    keşke yapımıda olsaydı mazemeler felan işte ama ben bunu yapacagm tşklr

  • #146

    eray (Cuma, 22 Nisan 2011 07:55)

    süper cok güzelmiş))))))

  • #147

    esra 8/B (Cuma, 22 Nisan 2011 07:58)

    çok güzel olmuş yapan süper yapmış ama

  • #148

    $herrry kiz ^^ (Cumartesi, 23 Nisan 2011 21:06)

    çok qzl olmş bn bu projeyi yapıcm :DD

  • #149

    hakan (Pazar, 24 Nisan 2011 14:03)

    süpe proje ben bunu yaparımm

  • #150

    eda (Pazartesi, 25 Nisan 2011 07:16)

    bu bulusları cok begendım ve cok guzel buluslar

  • #151

    esin arzu (Pazartesi, 25 Nisan 2011 07:17)

    çok qzl olmş bn bu projeyi yapıcm :DD
    süper cok güzelmiş)))))) mukembel

  • #152

    Kübra (Salı, 26 Nisan 2011 19:46)

    Yapmak istiyorum ama vaktim yokk =( İnsallah ogretmen kızmaz :D

  • #153

    simge yapıcı (Perşembe, 28 Nisan 2011 16:36)

    ben beğendim inşallah ödevme yarcı olr

  • #154

    sudenaz (Perşembe, 28 Nisan 2011 16:44)

    çk süperrrrrrrrrrrrrrrr

  • #155

    arifcan (Perşembe, 28 Nisan 2011 19:56)

    çok kullanışlı ve çok güzel çok teşekkür ederimm

  • #156

    SAMET (Cuma, 29 Nisan 2011 15:02)

    BENCEDE MANTIKILI YANİ

  • #157

    ceren (Cumartesi, 30 Nisan 2011 17:02)

    yhaa nasıl yapılcak ?

  • #158

    samet (Pazar, 01 Mayıs 2011 15:21)

    ben bunu yaptım bile :D

  • #159

    kübra (Pazar, 08 Mayıs 2011 21:41)

    ben bunu kibrit kutularıyla küçük yaptım

  • #160

    selcan (Pazartesi, 16 Mayıs 2011 07:35)

    iiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiii yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaa

  • #161

    izzet (Pazartesi, 16 Mayıs 2011 09:32)

    Angıra yapmış açıklamasını yapmamış :DDDDDDDD:DDD:D:)

  • #162

    seda (Cumartesi, 04 Haziran 2011 18:01)

    bu bulunalı çooooooooooooooooooooooooook oluyoooooooooo bir kere

  • #163

    banwenarrrr yaaaaa (Çarşamba, 30 Kasım 2011 17:48)

    ne zaamn bulllundu ben hatmıyomrum

  • #164

    meral (Pazartesi, 12 Aralık 2011 19:29)

    açıklama olmadan bir şey anlayamayızzz....

  • #165

    ilayda (Cuma, 30 Aralık 2011 13:18)

    ne işe yarayacak kii

  • #166

    tuğçe (Perşembe, 16 Şubat 2012 16:43)

    bence harikaydı

  • #167

    ülkü (Pazar, 26 Şubat 2012 12:21)

    çok basit bir proje ama güzel:):)

  • #168

    emre (Pazartesi, 27 Şubat 2012 08:02)

    güzellll

  • #169

    sananee (Pazartesi, 27 Şubat 2012 17:43)

    ya bunu yapsam kaç alırım ??????

  • #170

    Ali (Salı, 28 Şubat 2012 14:12)

    bu ne kardeş çalarlar bunu

  • #171

    zümra duygu (Çarşamba, 29 Şubat 2012 15:40)

    çok basıtmıs bızım ıcın uygun deyıl caww

  • #172

    gülcan (Çarşamba, 29 Şubat 2012 16:37)

    yapılışını neden yazmadınız? offfffffffffffffff

  • #173

    winx123beyaz (Perşembe, 01 Mart 2012 21:36)

    acayip güzel yahu biz bunu yapacağız

  • #174

    eda (Cumartesi, 03 Mart 2012 13:29)

    farkındamısınız bilmem ama biz burda bunlara bakıp yapalım diye bu projeler var

  • #175

    kfjvjkmldsdjf (Pazar, 04 Mart 2012 19:41)

    harika olmuş ya ama çok kolay

  • #176

    boswer (Çarşamba, 07 Mart 2012 17:36)

    kolay,kullanisli ve akillica bir fikir

  • #177

    BOŞVER (Perşembe, 08 Mart 2012 13:14)

    GÜZELL

  • #178

    emre (Pazartesi, 19 Mart 2012 07:53)

    çok güzel olmuş ama benimki fazla sizinkine hatta hiç benzemedi ula bunu nası yapıyonuz la bağada öğrettin

  • #179

    baby casper (Pazar, 25 Mart 2012 17:22)

    çok kusel olmuş da.ama ben yapamayrom çok sordur da.çekmeçalari sordur hadi görüşirık

  • #180

    sanane (Pazartesi, 26 Mart 2012 16:02)

    güzel ben bnu hocaya gösteririm ama zor biraz yapımı bu yaplışmış olsada amaaan salla çokta fifi

  • #181

    dey (Pazar, 01 Nisan 2012 20:06)

    zaten var


  • #182

    melisa and yasemin (Perşembe, 05 Nisan 2012 14:11)

    çook güzell

  • #183

    fatma zehra baygeldi/68 aksaray (Cuma, 27 Nisan 2012 19:08)

    yanii güsel fikirr

  • #184

    sera (Pazartesi, 14 Mayıs 2012 17:04)

    çok güzel çok beğendim hhhhhhhhhhhhhhhhhaarrrrrrrrrrrrrrrriiikkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tam istediğim gibi

  • #185

    demet (Çarşamba, 23 Mayıs 2012 18:54)

    GüzeL bir çaLışma bence ama biraz zor :)

  • #186

    Elmas (Cumartesi, 22 Aralık 2012 13:56)

    gerçekten de nefis olmuş

  • #187

    vedat (Cumartesi, 22 Aralık 2012 13:57)

    güzel :)

  • #188

    Ekonomik Fırsat (Pazartesi, 07 Ocak 2013 18:57)

    Güzel çalışma olmuş

  • #189

    alyans (Cumartesi, 12 Ocak 2013 12:08)

    Çok şirinmiş.

  • #190

    berna (Pazartesi, 25 Şubat 2013 18:26)

    bence hem basit hemde mantıklı bi proje bende bunu yaptım inşallah sayende gzl bi not alırım

  • #191

    ali (Pazar, 10 Mart 2013 19:37)

    bizim bi hoca var hiç bişey begenmiyo

  • #192

    sema nur (Cumartesi, 16 Mart 2013 20:09)

    ya nolur yapılşını yazın lütfeeennnnnnnnn

  • #193

    çok mu lazım (Çarşamba, 27 Mart 2013 18:33)

    çok güzel bir proje.Bu projeyi yapın çok güzel basit :D

  • #194

    çok mu lazim (Pazar, 31 Mart 2013 19:26)

    çok basit bir proje ben bu yarım saatte bitirdim :)

  • #195

    özge (Pazar, 28 Nisan 2013 13:54)

    güzelll

  • #196

    Hiçkimse (Cuma, 17 Mayıs 2013 21:30)

    Güzelmiş değiştirerek yaptım saol. :)

  • #197

    nabacan (Çarşamba, 22 Mayıs 2013 13:54)

    güzel güzel

  • loading