Wed

18

Feb

2009

Pratik İçecek Şapkası

yapım kuşağı
yapım kuşağı

Öğrencilerin hayal gücüne şaşırmamak elde değil. Farklı bir çalışmayla daha karşınızdayız. Şapkadan su içmek nasıl bir duygu acaba. Ayrıntılar için BUYRUN DEVAM EDELİM.

 

ne-nasil.net

Pratik içeçek şapkası projemiz kolları olmayan engelli vatandaşlarımız ve yatalak durumdaki hastalar içiçn yapılmıştır.Proje yapımı için gerekli malzemeler: Şapka, 2 adet plastik bardak, 15 cm uzunluğunda ince serum boru.Şapkanın iki kenarına bardak yapıştırıldı ve alt taraflarından ince borularla kullanıcının ağzına yetişecek kadar uzatıldı.

Write a comment

Comments: 149
  • #1

    sami (Monday, 23 February 2009 18:10)

    ne olduğunu anlayamadımm ki
    nasıl olcak

  • #2

    samiye (Friday, 27 February 2009 13:21)

    ben bunu nasıl olacağını anlamadım ki bende 8 sinıf öğrençisiyim
    yani anlamadım

  • #3

    ffs (Friday, 27 February 2009 20:45)

    olmaz

  • #4

    samiye (Sunday, 01 March 2009 14:28)

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    bunun nasıl yapıldığını söylermisiniz çok merak ettim de patlıyorum
    hacaya dedim hacam böyle birşy var diye bakmak istedik bulamadık nette

  • #5

    merdan (Sunday, 01 March 2009 20:21)

    helal olsun yegen
    ,

  • #6

    Cihat (Sunday, 01 March 2009 22:48)

    Değerli ziyaretçiler projeler hakkında anlamadığınız yerleri İLETİŞİM menüsünden mail adresinizi kullanarak gönderirseniz
    yardımcı olabiliriz.

  • #7

    rrr (Friday, 13 March 2009 15:37)

    nesini anlamadınız şapkaya bardağı yapıştır del boruyu tak bitti

  • #8

    merve (Sunday, 15 March 2009 18:09)

    ben hiç bişe anlamadım ben bir proje yaptım ama arkadaşıma bakıyorum nasıl yapılcağını anlamadığım şeyi arkadaşıma nasıl söyleyeceğim yani

  • #9

    OsM@N (Tuesday, 17 March 2009)

    helel olsun lan 'rrr' neyi anlamadınız bilmiom

  • #10

    burak (Monday, 23 March 2009 18:11)

    çok hoş yararlı çok beğendim helal olsun

  • #11

    (K A D İR R R R) (Tuesday, 24 March 2009 12:20)

    whayyyy özcanımm herkes olumsuz düşünüyo lan.ama harbiden güsel bi proje.(ama benimki daha güselll)

  • #12

    yeliz ezgi (Thursday, 26 March 2009 18:32)

    eh idare yani güzel gibi ama üstünde biraz daha çalışılmalı

  • #13

    hüseyin. (Tuesday, 31 March 2009 13:25)

    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

  • #14

    "hüseyin" (Tuesday, 31 March 2009 13:27)

    merve,ben çok şey anladın.çok güzel arkadaşım se merve'ye bakma.

  • #15

    "sex" serdar (Tuesday, 31 March 2009 13:30)

    merve sen beni tanıya madın ama ben seni tanıdım be seni çok sexi buluyorum aşkım.akşamleyin bize gelsene.bari birazcık eğleniriz...yarın için 1 nisan şakasıııııııııııı.evet aradaşım çok güzel...
    başarılarının devamını dilerim...

  • #16

    sami (Thursday, 02 April 2009 16:05)

    ya anlatın o zaman iyice onun nasıl kullanılacağını bizde anlayalım.Ben zaten sizin neyi anladığınızı anlamdım ama neyse siz anlatın ben burdayım arkadaşlar.RRRR biraz daha aç şu anladığın konuyu:):):):)

  • #17

    melekkk (Tuesday, 07 April 2009 14:27)

    yapılış listesini verir misiniz???? lütfen yaa

  • #18

    LeAdeR_23 (Tuesday, 07 April 2009 15:40)

    bir şapka alın,2 tane pet bardak,uhu ve pipet
    UHU ile pet bardakları şapkanın yanlarına yapış
    tırın,sonra pet bardağın altından küçük delik açıp pipeti geçirin bu kadar...

  • #19

    ilhan katık (Tuesday, 14 April 2009 19:10)

    bunu bende yaptım ve 100 aldım

  • #20

    sami (Wednesday, 15 April 2009 13:45)

    ikhan sana bişi sorcam.Hocan hiç internete bakmadı mı sen bu projeyi yaparken bizimki olsa bitin siteleri didik didik ederdi hem bundan nasıl yüz aldın anlamadım nasıl yaptığınıda anlamdım ama neyse

  • #21

    veli (Sunday, 26 April 2009 16:51)

    helal olsun çok kolay proje düşünmüssün

  • #22

    leyla (Monday, 04 May 2009 21:02)

    yaa ben bu projeyi çok beyendim bunu yapıcam ama insan bi nasıl yapıldığını anlatırsı bune böle yaa:S:S

  • #23

    EGemen (Wednesday, 06 May 2009 15:50)

    ARkadaşlar Gerçekten Yapımı Kolay Bir Proje :D
    Ama Etkili. Geliştirilerek Daha İyi Hale Gelebilir.A
    Ancak Öğretmenler Bunu Çok Basit Görebilirler
    Bu Projeden İyi Bir Çizim İyi Bir Anlatım İyi
    Bir Soru Cevap İle 80 + Alınabilir.
    Ancak Dediğim Gibi Basit Olduğu İçin Geliştirilmei

  • #24

    sefa (Thursday, 14 May 2009 18:07)

    yha saolun yha hoca 100 verdi :):):):) tek basıma yaptım 6 yha gidiyorum

  • #25

    mehmet ali (Thursday, 14 May 2009 21:43)

    vala süper bişi olmuş. ah bide yapılışını anlatsaydın süper olurdu. muhteşem!!!...

  • #26

    küçükoğlu (Tuesday, 19 May 2009 17:50)

    yha ben çok beğendim değişik bir buluş da ben ypmak istiyorum

  • #27

    cici kız elfida (Wednesday, 20 May 2009 14:20)

    bana gre cok guzel ya bnde
    arıom
    daha bulamadım
    okulda bılım senlıgı var acaba ben napcam afern cocuklara

  • #28

    hazal (Saturday, 23 May 2009 17:50)

    ben bnu anlamadım birisi bna anlatsınn lütfen!!!

  • #29

    oktay (Sunday, 24 May 2009 15:47)

    Süper bişey herkese tavsiye ederim hemen yapıverdim :D

  • #30

    junyr (Tuesday, 26 May 2009 19:33)

    güzellllllllllllllllllllllllllll

  • #31

    aynur (Thursday, 28 May 2009 16:49)

    ben çok iyi anladım arkadaşım bunda anlamıyacak ne var samiya aaaa

  • #32

    ipek (Saturday, 30 May 2009 17:12)

    arkadaşlar yapmaı düşünüorm ama becerebilirmiyim bilmiorm ibnş. olur

  • #33

    | E & M & İ & N & E | (Sunday, 16 August 2009 01:59)

    Len özzcaaaaaann Tebrıkk ederm Projenı dııl
    bu kdr yorum aLdıgın ıcn xD Şaka şaKa kNkk süper !!

  • #34

    s3rs3r11 m4y11n (Monday, 04 January 2010 19:06)

    kim düşündüyse güzel düşünmüş tebrikler ama bir tarafa su bir tarafa kola faln olsa daha ii olur daha gelişmeli

  • #35

    0,0000 (Sunday, 07 February 2010 09:32)

    kaşarken dökülür

  • #36

    angel (Thursday, 25 February 2010 16:38)

    yuh yha nasıl anlamadınız!!!!.....mükemmmel bir proje kim yaptıysa kutlarım çok işime yarayacak çok saolun...

  • #37

    esra (Monday, 08 March 2010 17:03)

    hocaya söledm ama geliştir ddi nası yapcam

  • #38

    ismail (Thursday, 18 March 2010 17:57)

    bende yapıcam yani en azından denicem

  • #39

    Ayberk (Tuesday, 30 March 2010 19:29)

    ama delik olunca sürekli içmemiz gerekicek ara veremiycez verince yine pipetten akar buna ne diceksiniz<

  • #40

    skmtktk (Wednesday, 07 April 2010 14:41)

    arkadaşlar bana göre pratik birşey ama yapılması kolaymı acaba ben daha denemedimde?

  • #41

    eda (Sunday, 11 April 2010)

    çok güzel olmuş

  • #42

    Furkan (Tuesday, 13 April 2010 19:02)

    ama delik olunca sürekli içmemiz gerekicek ara veremiycez verince yine pipetten akar buna ne diceksiniz o deliğin nasıl kapatcaz hani pipetteki delik v ar yha hep akar ozman sadece oryı anlamadım lütfen yardım pLs

  • #43

    aşkkkkk (Tuesday, 27 April 2010 20:03)

    bnce çoqq gsll nsl anlamadınız bnce de çoqq basit bi teknoloji ellerine sağlık arkadaşımızz:Xd

  • #44

    büşra (Wednesday, 28 April 2010 19:37)

    bu tasarım muhteşem olmuş kim yapmışsa ellerine sağlık..........:d

  • #45

    ahmet (Wednesday, 12 May 2010 13:00)

    çooook güzel olmuş gerçekten iyi fikir tebrik ederim

  • #46

    kaan (Monday, 17 May 2010 19:53)

    ben buna benzer yapmıştım çok güzel deneyin ama kopya çekmemiştim

  • #47

    S€vg! (Monday, 24 May 2010 22:57)

    yhan! ney! anlamadınız çoq bas!t b!ş! yhaa

  • #48

    gökçe (Tuesday, 25 May 2010 19:37)

    bence çok güzel düşünmüşler engelli olanlar için

  • #49

    gökçe (Tuesday, 25 May 2010 19:39)

    neden 2 bardak koymuşlar 1 tane yetmio mu...

  • #50

    bora (Monday, 11 October 2010 17:15)

    güzel olmuş

  • #51

    halil (Tuesday, 09 November 2010)

    ya bu sügerbobda vardı

  • #52

    Ece (Friday, 10 December 2010 12:27)

    Arkadaşlar.....
    Bardak uhu ile yapışırmı şapkaya?

  • #53

    Ece (Friday, 10 December 2010 12:30)

    birde engelli dio yaa nasıl dengede tutsun bardağın içindekini demiii.....

  • #54

    ümit (Thursday, 23 December 2010 09:16)

    ben çok iyi anladım ama şapka kafanda ve yanlarında bardaklar içinde içecek öyle duramazsınki dökülürler ve rahatsız olursun

  • #55

    murat (Friday, 07 January 2011 17:04)

    valla cok guzel olmuş ben beğendim ve yaptım sizlerede oneririm.:)))))

  • #56

    güsel_sena (Thursday, 13 January 2011 16:13)

    YA bEn aLTıNdAn sErUm geÇirİlEn BARdAqI aNLaDıMdA diĞeR baRdak Ne iŞe YaRıO..AYY kİM BAna anLaTCak ;9 'MUCKHH!

  • #57

    offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff (Sunday, 16 January 2011 15:52)

    peki altından geçirioruz..geçirdiğimizde bardak delinir ve su doldurduğumuzda dışarı çıkar :(

  • #58

    efe (Wednesday, 09 February 2011 14:42)

    buneki ya hiç bişey anlamadım

  • #59

    kyRa (Friday, 11 February 2011 11:24)

    bnce qüzeL brşeye bnzior qzeL OlabLr :) Çok fonksynLuu Yhni hiÇ eLlemedenn iÇceckLeri içebLrsin maksatında

  • #60

    ebru (Tuesday, 15 February 2011)

    bence gerçekten harika bir proje

  • #61

    bok (Tuesday, 15 February 2011 09:43)

    çok güzel olmuş ama hoca 0 verdi!!!!!!!!

  • #62

    gökhan öğretmen (Wednesday, 16 February 2011 12:06)

    Çok güzel bir proje engelliler için gayet güzel başarılarının devamını dilerim.

  • #63

    tuğba (Sunday, 20 February 2011 19:47)

    projeyi anladım fakat şapkanın yanındakii bardakları su koyunca dökülmezmi ya açıklayamazmsınınz ..D

  • #64

    hikmet (Tuesday, 22 February 2011 19:03)

    süperrrrrr

  • #65

    elıf b......... (Wednesday, 23 February 2011 14:39)

    bence çok saçma su hemen dökülür...................

  • #66

    zeynep (Wednesday, 23 February 2011 18:59)

    harika

  • #67

    Melih (Monday, 28 February 2011 14:04)

    serum borusu yok

  • #68

    deniz (Monday, 28 February 2011 17:05)

    bikere kafamda iki bardak olmasını istemem yapılan çalışma güzel görünmeli bence o kadarda yani harika denecek kadar güzel değil

  • #69

    tarık (Tuesday, 01 March 2011 16:59)

    yapımı yokmuydu bunun canım

  • #70

    beyza (Thursday, 03 March 2011 15:04)

    bunu ya bizim hoca bunuda beğenmez

  • #71

    ww (Sunday, 06 March 2011 16:37)

    ww

  • #72

    zehra (Sunday, 06 March 2011 22:04)

    çooooooooooooooook güzeeeeeeeeellllll
    süpeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr!!!!! XD

  • #73

    boşver ismimi (Monday, 07 March 2011 17:56)

    ya abi şu mavi olan şey ne ??? ve nasıl yapıcağmızı tek tek yazsaydınız daha iyi olurdu

  • #74

    hamdi (Wednesday, 09 March 2011 13:07)

    bu var zaten kardeşim özentilik yapmayalım lutfen

  • #75

    yusuf xD (Thursday, 10 March 2011 16:11)

    BUNU BENDU YAPARIM AMA YAPTIM

  • #76

    *Gizli* (Thursday, 10 March 2011 20:30)

    Çok güzel bir proje.Fakat UHU ile yapışır mı ki ? :D

  • #77

    şeval (Tuesday, 15 March 2011 16:17)

    pratik içecek şapkası dediğin böyle olmz biraz daha geliştirmelisin.....

  • #78

    ciciş (Tuesday, 15 March 2011 19:05)

    mnyak bişi yaa

  • #79

    süngerbobda vardı (Sunday, 27 March 2011 19:24)

    SEN ÇOK SÜNGERBOB İZLİYON HERALDE HACI

  • #80

    senem (Thursday, 31 March 2011 17:17)

    sana katılıyorum.
    süngerbobda vardı
    "1" numara olanların şapkası

  • #81

    sanem (Friday, 01 April 2011 07:59)

    e bardaklara kim içecek koyacak

  • #82

    EsRa (Saturday, 02 April 2011 20:03)

    yha çok kolay bunu anlıyaıyonuz ya şaşıyorum vedebiraz saçmaa

  • #83

    kübooo (Monday, 04 April 2011 14:25)

    sanem elin warsa sn koyacan

  • #84

    onur (Wednesday, 06 April 2011 15:46)

    ÇOK KOLAY VALLAH BEN YAPARIM

  • #85

    zafer (Thursday, 07 April 2011 09:01)

    gerçekten zekilermiş :)

  • #86

    asdfg (Friday, 08 April 2011 20:59)

    bn bunu yapcaktım ,bi ara süngerbobun çizgifilminde miydi bişede görmüştüm anneme demiştim yapcam die annem beni kararımdan vazgeçirmişti.

  • #87

    ALeyna (Saturday, 09 April 2011 18:50)

    ayhH bnce süpeRR çook beqendim bunu yapıcam :)

  • #88

    ryt (Monday, 11 April 2011 16:24)

    yaa benim anlamadığım şu neden 2 bardak 2 bardaktan aynı anda su içemeyeceğine göre????

  • #89

    SpEcTrA sArİ (Sunday, 17 April 2011 21:42)

    YAPAN YAPIYOR VALLAHA :d

  • #90

    MERT HASAN (Monday, 18 April 2011 10:38)

    SUNGERBOBDAN GORMUS

  • #91

    ali (Tuesday, 19 April 2011 12:53)

    mert hasan doğru söylo

  • #92

    MELİKŞAH ARPACI (Friday, 22 April 2011 19:22)



    çok güzel olmuş bende yapcam İnaşAllah çok yüksek alırım

  • #93

    meyra (Sunday, 24 April 2011 14:58)

    bu yapılmış bir şeydir...

  • #94

    baba (Wednesday, 27 April 2011 18:27)

    ya beyler bayanlar o pipetten akmazmı lütfen bi yardım adam hiç duurmadan içmesimi gerek anladımda orasında ne yapıcaz Acil yardımınızı bekliyorum

  • #95

    eda (Thursday, 28 April 2011 14:09)

    inanmıyorum yaaaaaaaa tam 3 saattir başındayım ama bulamıyorum

  • #96

    bilinmez*şahıs (Thursday, 28 April 2011 17:51)

    hepinizden güzel yaparım

  • #97

    kursad (Saturday, 30 April 2011 10:00)

    cok kolay ya :D :D ama bunu yapmak için srm brs blmdm başka bıseyle yapabilirmiyim :B

  • #98

    sapcan ismi (Sunday, 01 May 2011 22:30)

    arkadaşom bu proje olmaz çükü bunun yukardan aşağı inmesi için hava lazım bunun için içine hava moturu atılmalıı....

  • #99

    HARUN (Monday, 02 May 2011 09:15)

    ARKADAŞOM YAZAN İNSAN HAYATIN YALAN.

  • #100

    seray spor (Friday, 06 May 2011 13:20)

    şapka çok şeker dmi

  • #101

    metin (Sunday, 08 May 2011 14:55)

    bunu yapması çook kolay

  • #102

    dilek (Monday, 09 May 2011 18:12)

    çok güzel bir proje..

  • #103

    dilek (Monday, 09 May 2011 18:26)

    ben bu projeyi yapıcam.

  • #104

    damla (Monday, 09 May 2011 18:39)

    dilek bencede çok gözel..

  • #105

    ayşe (Tuesday, 10 May 2011 07:22)

    bu ne yaaa bizim hoca bunu begenmedi

  • #106

    Smyye oquzhan (Tuesday, 10 May 2011 19:39)

    spr yiaa :D

  • #107

    halit can (Saturday, 14 May 2011 14:43)

    bence çok akıllıca bişe hemen anladım ve şimdi aynısını ben de yepıyorum

  • #108

    merve (Wednesday, 25 May 2011 13:33)

    bence cok guzel de icecek pet bardaktan dökulmez mı?

  • #109

    asya betül (Wednesday, 25 May 2011 16:11)

    yhaaa şimdi bunu yaparızda su dökülmezmi, özürlü insan bide bunu taşıyıp bunlamı uğraşsın?

  • #110

    selda (Tuesday, 18 October 2011 17:00)

    süper bişey harika bu süngerbob çizgiflimine de var harika çok yardımcı oldu saolun

  • #111

    EYLÜL (Thursday, 10 November 2011 17:07)

    saçma açıkkcası beğenemedim bir tane yapmıştım süper bişeydi çaydanlıktan (oyuncak) iki ülük yapıosun biryerden diğerinden çay dökülüo :) harika deneyin süppper :D ;)

  • #112

    sanane_ismimden (Thursday, 17 November 2011 15:54)

    la olum düşünmeden yapmış öle dökülür kutu cola
    nın kutusuyla yapılır kutu kolanın içinede bi serum oldu bitti :D

  • #113

    ülkü (Wednesday, 30 November 2011 15:23)

    çok güzel tebrikler

  • #114

    fgvf (Wednesday, 30 November 2011 18:49)

    keyys

  • #115

    büşra (Thursday, 15 December 2011 12:54)

    ben nasıl yapılacağını biliyom arkadaşlar daha 5 yaşında olmama rağmen anladımm

  • #116

    birdost79 (Monday, 09 January 2012 12:06)

    bunun gibi bişey bende yapmıştım ama kış şapkasıydı

  • #117

    Damla (Thursday, 12 January 2012 19:35)

    Eğer süngerboba merakınız varsa böyle birşeyi yapmayın bu önceden bulunmuş birşey . hatta süngerbobun bir bölümünde var. çok fena olur yani bencen söylemesi

  • #118

    özgge (Thursday, 09 February 2012 16:44)

    arkadaşlar nasıl yapıldığını anlatıyorum önce bir şapka alıyoruz sonra bu şapkanın iki yanına bardak yapıştırıyoruzz sonra iki bardağında altono deliyorur sonra serum hortumunu deldiğimiz bardakların altına geçirin içerken dökülmesin diye hortumu taktığınız yerin kenarlarını oyun hamuru ile kaplayın bence güzel bir icat olmuş

  • #119

    ßAşKaN (Tuesday, 14 February 2012 17:09)

    çok akıllıca yaaa

  • #120

    pelin (Friday, 17 February 2012 14:18)

    güzelmiş bakalım daha neler göreceğiz.

  • #121

    aslı (Friday, 17 February 2012 19:15)

    çok saçma nasıl yapılıyorki

  • #122

    evettt buldum (Sunday, 19 February 2012)

    karar verdim bunu yapıyorum asadasadasad

  • #123

    esranurkeskin (Monday, 20 February 2012 19:57)

    süper yani çok güzel hellal olsun :)

  • #124

    gülsüm (Sunday, 26 February 2012 13:49)

    bizim hoca beğenmezz ama harbiden çok güzel olmuş

  • #125

    gülsuyu (Monday, 27 February 2012 15:59)

    serum borusunu nerden bulcazzzzz acil yardımmmm !!!! lütfen @@@

  • #126

    TayLLoR (Thursday, 01 March 2012 17:41)

    Ya Abicim Serum Borusuna Nerden Bulcaz Ya :)))))

  • #127

    xxxx fener xxxx (Thursday, 08 March 2012 10:32)

    bu proje biraz saçma olsada akıllıca geliştirilebilir

  • #128

    sanane xd (Tuesday, 27 March 2012 20:26)

    akıllıca ama bunu biraz geliştirebilirler bence basit olmuş ama gzl

  • #129

    quardions (Tuesday, 10 April 2012 20:47)

    Arkadaşlar ben bu projeyi teknoloji tasarım dersinde kullanmaya karar verdim.Nasıl yapılır diye soran arkadaşlara serum kablosunu alın ve şapkanın arkasından geçirin iki bardağı iki yanına takın ve kabloyla bardak arasındaki yolu etkinleştirin.Sonrası kolay eğer bir problem yaşanırsa öğretmeninize danışabilirsiniz.

    SAYGILAR.
    QuardionsS.

  • #130

    fatma zehra baygeldi/aksaray merkez (Monday, 23 April 2012 12:46)

    anlamayanlar için anlatıyorum bakın arkadaşlar önce bir adet şapkanın kenarına iki adet bardak yerleştirin. sonrada bardakların içine kullanıcının ağzına gelene kadar bir boru yerleştirin.işte bu kadar

  • #131

    ahmet (Wednesday, 25 April 2012 17:23)

    taşmaması için nasıl tutturcaz orayı

  • #132

    ayşegül (Wednesday, 25 April 2012 18:37)

    ben bunu değiştirerek yaptım çok kolay hoca da beğendi

  • #133

    ayşe (Wednesday, 25 April 2012 18:58)

    evet ya neresini anlamadınız çok basit iştee

  • #134

    miray (Saturday, 28 April 2012 22:29)

    ben bunu uygulamya geçirdim fakat çok basit geldi yaaa buna bişeyler daha eklesem her halde biraz daha iyi not alabilirim ne eklesem diye düşündüm de kapak ve vantilatör ekledim böyle gayet iyi oldu biraz daha zorlaşınca daha iyinot aldım ve95 aldım benim denediğim yöntemleri siz de deneyebilirsiniz tavsiye ederim

  • #135

    aydanur (Saturday, 28 April 2012 22:31)

    çok basit fakat güzel proje ama neyse

  • #136

    @@@@@@GÜLAY@@@@@@ (Saturday, 28 April 2012 22:35)

    hmmmmmmm çoh basıttır ben bundan hoşlanmıram heminize yahşı günler dilerem

  • #137

    :) (Sunday, 29 April 2012 20:19)

    güzel bir proje :) Bende yapabilirim bu projeyi :)

  • #138

    ser@ (Monday, 14 May 2012 12:07)

    harika çözüm ben çooooooookkkkkkkkkkkkkkk beğendim yapmayı düşünüyorum

  • #139

    muharrem (Tuesday, 22 May 2012 17:32)

    yaaa amaaa borudan su akıyoo

  • #140

    ustura kemal (Monday, 05 November 2012 19:23)

    süper tasarlamışlar keşke bu hayal gücü bende de olsa kesinlikle bende bunu yapıcam

  • #141

    esra (Sunday, 17 February 2013 18:57)

    arkadaşlar anlamayacak bişey yok bardakları şapkaya yapıştır altını del ince serumu geçir bu kadar

  • #142

    eren (Tuesday, 05 March 2013 18:32)

    çok güzel çok kolay

  • #143

    METEHAN (Thursday, 07 March 2013 12:50)

    O mavi şey ne?

  • #144

    Batuhan (Tuesday, 26 March 2013 14:16)

    Çok teşekkurler gerçekten guzel olmus yarın not alıcaz ve ben bunu yapacagım....

  • #145

    fatih (Wednesday, 01 May 2013 18:34)

    süper yha

  • #146

    ali (Tuesday, 14 May 2013 19:17)

    alttaki mavi sey ne

  • #147

    arda (Wednesday, 15 May 2013 18:35)

    odevin nolur bana yapım kusağını yani günlüğünü soleyin yaptım lazım !!!!!!!

  • #148

    saniye (Thursday, 16 May 2013 22:03)

    ben bunu yaptım ve 90 aldımm :)

  • #149

    sena (Tuesday, 21 May 2013 20:37)

    mükkemmmelllllllll